Wednesday, October 23, 2013

Featured seller: MeropisArtJewelry

Σήμερα θα γνωρίσουμε λίγο καλύτερα την Μερόπη από το MeropisArtJewelry!

Today we will get to know a bit better Meropi from MeropisArtJewelry!




Πες μας λίγα πράγματα για τον εαυτό σου.
Ένα ταξίδι ζωής που φτάνει πίσω στο 1963, χρονιά που γεννήθηκα.  Μεγάλωσα στη Λευκωσία και εδώ μένω μαζί με τον σύντροφο της ζωής μου, τους δύο μας γιους και ένα χαριτωμένο γατάκι!
Πριν οκτώ χρόνια φαίνεται ότι το Σύμπαν άκουσε τις προσευχές και τις επιθυμίες μου.  Η ανήσυχη μου φύση αναζητούσε ως συνήθως, κάτι νέο και δημιουργικό.  Μια καλή μου φίλη μου σύστησε ένα κατάστημα με είδη χειροτεχνίας που οργάνωνε μια σειρά μαθημάτων για κατασκευή κοσμημάτων.  Παρακολούθησα τα μαθήματα και ξαφνικά είδα να ανοίγεται μπροστά μου ένας ολόκληρος, άγνωστος σ’εμένα κόσμος.  Ένας νέος κόσμος δημιουργίας και ευκαιριών.
Το ψάξιμο για νέες δημιουργικές ευκαιρίες, αλλά και το να μην τα βάζω κάτω ποτέ είναι τελικά κομμάτι του χαρακτήρα μου.  Συνέχισα να ψάχνω στον κόσμο που ανοίχτηκε μπροστά μου για νέες τεχνικές και νέα υλικά.  Εντελώς τυχαία ανακάλυψα τον μεταλλικό πηλό, το πιο εντυπωσιακό υλικό που βρέθηκε ποτέ στα χέρια μου!  Από εκείνη τη στιγμή είμαι σε κατάσταση εξάρτησης με το υλικό αυτό αφού κατάλαβα ότι ήταν αυτό που έψαχνα μια ζωή:  ένα υλικό που μου άνοιξε διάπλατα ατέλειωτους ορίζοντες δημιουργίας και δημιουργικότητας. Χωρίς δεύτερη σκέψη ταξίδεψα στο εξωτερικό αρκετές φορές παρακολουθώντας μαθήματα και εργαστήρια ώστε να αποκτήσω το πιστοποιητικό εκπαιδευτή του Artclay Silver.  Είχα την ευκαιρία να διδακτώ από μερικούς από τους καλύτερους εκπαιδευτές σε όλο τον κόσμο.  Αυτό με βοήθησε να πετύχω σημαντικές αναγνωρίσεις και να κερδίσω αριθμό βραβείων σε διεθνείς διαγωνισμούς όπως Δεύτερο Βραβείο-Ετήσιο Συνέδριο του Βρετανικού Συνδέσμου Μεταλλικού Πηλού (ACWUK) 2009, Πρώτο Βραβείο-Ετήσιο Συνέδριο του Βρετανικού Συνδέσμου Μεταλλικού Πηλού (ACWUK) 2010, Τρίτο Βραβείο-1ο Πανευρωπαϊκό Συνέδριο Μεταλλικού Πηλού Ασημιού (Πράγα, Τσεχία, 2011), Δεύτερο Βραβείο-2ο Πανευρωπαϊκό Συνέδριο Μεταλλικού Πηλού Ασημιού (Ζυρίχη, Ελβετία, 2012).  Άλλη μιά τιμητική διάκριση είναι η συμμετοχή μου φέτος μετά από διαγωνισμό, σε έκθεση κοσμημάτων από μεταλλικό πηλό στην Ιαπωνία.
Tell us a bit about yourself.
A life trip that starts in 1963, the year I was born. I grew up in Nicosia, where I still live with my life partner, our two sons and a cute cat!
Eight years ago, the universe seemed to hear my prayers and wishes. My anxious nature made me to look as always, for something new and creative. A good friend of mine suggested a shop with craft materials which organized a course for making jewelries. I attended the lessons and suddenly a whole world opened before me. A new world teemed with creativity and new opportunities.
Trying to find new opportunities and not giving up is after all a part of my character. I tried to search the world that opened before me and learn about new methods and materials. Completely by accident I discovered metal clay, the most amazing material I have ever used! Since then I am addicted to it, as I realized that this is what I was looking for: a material that opened new ways for endless creations and creativity frontiers. Without second thoughts, I travelled many times abroad to attend lessons and workshops in order to attain the Artclay Silver trainer certificate. I had the luck to have teachers some of the top trainers in the world. This helped achieve important trophies and awards in international competitions such as the Second Award in the Annual Convention of the British Metal Clay Association (ACWUK) in 2009, the first award in the Annual Convention of the British Metal Clay Association (ACWUK) in 2010, the third award in the first European Metal Clay and Silver Convention (Prague, Czech Republic 2009), the second award in the second European Metal Clay and Silver Convention (Zurich, Switzerland, 2012).






Πότε και γιατί άνοιξες το etsy shop σου;
Άνοιξα το κατάστημα μου στο Etsy στις 7 Δεκεμβρίου, 2012 επειδή κατάλαβα πως με τον τρόπο αυτό μπορώ να παρουσιάσω την δουλειά μου σε μια πολύ μεγαλύτερη αγορά.  Πράγματι η εμπειρία μου με το Etsy είναι μοναδική!  Ένοιωσα ότι έχω δίπλα μου μια πολύ μεγάλη κοινότητα που μου πρόσφερε απίστευτη στήριξη.  Ξέρω πολύ καλά ότι για να πάρει κάποιος τη θέση του μέσα σε τόσο και τόσους ταλαντούχους ανθρώπους είναι κάτι που δεν μπορεί να γίνει μέσα σε μια νύκτα, όμως σίγουρα αξίζει τον κόπο.  Για μένα ήταν κι αυτό σαν ένα ταξίδι σε ένα άγνωστο κόσμο όπου, όχι μόνο απόκτησα ευχάριστες και διδακτικές εμπειρίες, αλλά είχα την χαρά και την τύχη να ‘συναντήσω’ πολλούς και σπουδαίους καλλιτέχνες και φίλους!
When and why did you open your etsy shop?
I opened my Etsy shop on December 7th, 2012, when I realized that this is a way to present my work to a bigger market. Indeed, my etsy experience is unique! I felt that next to me there was a huge community to support me.  I know really well that it is not easy for someone to find his/her place among so many talented people and certainly can’t happen overnight, but it's sure worth a try. For me this was like a trip to an unknown world, where not only did I obtain pleasant and instructive experiences, and I also had the privilege and luck to meet many great artists and friends.

Εκτός από το να δημιουργείς, με τι άλλο ασχολείσαι;
Δουλεύω σκληρά και προσπαθώ να μεταδώσω το πάθος μου για τη δημιουργία αλλά και τις γνώσεις που απόκτησα, τόσο σε νέους καλλιτέχνες όσο και σε καλλιτέχνες που θέλουν να γίνει η τέχνη τους το επάγγελμα τους.  Διδάσκω μαθήματα μεταλλικού πηλού σε επίπεδο διπλώματος και μπορώ να τους βοηθήσω να αρχίσουν τη δική τους μικρή επιχείρηση.  Το μήνυμά μου είναι ξεκάθαρο: προσωπικά ακολούθησα το όνειρο μου αφήνοντας πίσω μου (την κατάλληλη στιγμή) μια άλλη δουλειά που με σκότωνε αργά αργά και βρήκα τον δρόμο της πραγματικής ευτυχίας μέσα από κάτι τόσο δημιουργικό και ευχάριστο.
Apart from creating things, what do you do?
I work hard and I try to convey my passion for creation and my knowledge to young artists as well as artists who want to make their art their real job. I offer metal clay lessons until diploma level and I can help them start their small business. My message is clear: I personally followed my dream by quitting (at the right moment) my other job which made me feel that it was killing me day by day and I found the path of true happiness through something so creative and fun.




Τι σε εμπνέει και από πού παίρνεις ιδέες; 
Πηγή της έμπνευσής μου είναι κυρίως η φύση και μου αρέσει κάθε τι που είναι φυσικό, στη μορφή που δημιουργήθηκε, ακατέργαστο.  Άλλη πηγή έμπνευσης είναι για μένα και οι φυσικές πέτρες αλλά και οι σπουδές μου στο σχέδιο μόδας (fashion design).  Κάποια κομμάτια της δουλειάς μου έχουν έντονα το στοιχείο αυτό.
 What inspires you and where do your ideas come from?
Main source of my inspiration is nature and I like everything that is natural, in its original, raw form. Another source of my inspiration comes from natural stones as well as my fashion design studies. Some pieces of my work resonate strongly this element.


Ποια είναι τα αγαπημένα σου υλικά;
Αγαπημένα μου υλικά είναι κάθε φυσικό υλικό και σίγουρα τίποτε που είναι καμωμένο από πλαστικές ύλες.  Λατρεύω τον μεταλλικό πηλό κυρίως τον πηλό ασημιού, τους πολύτιμους/ημιπολύτιμους λίθους, τα μαργαριτάρια, το μετάξι, τις φυσικές πέτρες και όπως είπα κάθε τι που προέρχεται από τη φύση.
 What are your favorite materials? 
My favorite materials are all the natural materials and definitely nothing made of plastic. I love metal clay especially the silver one, precious and semi-precious stones, pearls, silk, natural stones and as I told before everything that comes from nature.



Γιατί κάποιος να αγοράσει κάτι χειροποίητο; 
Απλά γιατί μέσα από το χειροποίητο καταρχήν υποστηρίζει κάποιος μικρές επιχειρήσεις.  Ακόμα, υποστηρίζει την τέχνη και το βασικότερο αγοράζει κάτι μοναδικό. Μέσα σε κάθε χειροποίητο κομμάτι κρύβεται η ενέργεια αυτού που το δημιούργησε.  Επίσης, μέσα από το χειροποίητο κομμάτι μπορεί να εκφραστεί και να δώσει το δικό του μήνυμα όχι μόνο ο δημιουργός αλλά και ο ίδιος ο αγοραστής.
 Why should somebody buy handmade?
Simply because by buying handmade creations we support small businesses. Also, we support the art and the most important is that we buy something unique. In every handmade item is hidden the energy of its creator. In addition, through the handmade creation not only the artist, but also the buyer will express his/herself and give his/her own message.


Πώς προωθείς την δουλειά σου;
Πρέπει να ομολογήσω ότι αυτό είναι μια αδυναμία μου. Δυστυχώς δεν αφιερώνω  όσο χρόνο χρειάζεται για αυτό γιατί συνήθως με νικά το πάθος μου για νέες δημιουργίες.   Προωθώ την δουλειά μου μέσω του facebook page και της ιστοσελίδας μου.
 How do you promote your work?
I have to admit that this is my weakness. I unfortunately don't dedicate enough time because my passion to make new creations takes all my time. 
I promote my work through my facebook page and my website.

Πιστεύεις ότι η Κύπρος είναι ιδανικό μέρος για καλλιτέχνες?
Και ναι, και όχι. Η Κύπρος και το φυσικό της περιβάλλον είναι πανέμορφα και ο καθένας θα ήθελε να ζήσει και να δημιουργήσει εδώ. Όμως, ακόμη δεν υπάρχει η κατάλληλη κουλτούρα και οι άνθρωποι δεν δίνουν στο χειροποίητο την αξία που του αξίζει.  Ευτυχώς όμως, αυτό φαίνεται να αλλάζει σιγά- σιγά.
 Do you think Cyprus is an ideal place for an artist?
Yes and no. Cyprus and its natural environment are beautiful and everyone would like to live and create here. However, people don't have the appropriate culture yet, and they don't give handmade creations the value they deserve. Fortunately, this seems to change slowly.



Πες μας κάποια από τα αγαπημένα σου βιβλία, ταινίες, τραγούδια/τραγουδιστές και ιστοσελίδες.
Λατρεύω τον Paulo Coelho και αγαπώ όλα του τα βιβλία.  Επίσης, μου αρέσει η  Λιλλή Ζωγράφου.  Ένα βιβλίο που λάτρεψα ήταν το Βαμμένα Κόκκινα Μαλλιά, όμως ο κατάλογος των βιβλίων που μου αρέσουν είναι τεράστιος.
Στη μουσική αγαπώ το έντεχνο. Αγαπημένοι τραγουδιστές σχηματίζουν μια ατέλειωτη λίστα, όμως στην κορυφή είναι οι Παντελής Θαλασσινός, Αλκίνοος Ιωαννίδης,  Δήμητρα Γαλάνη, Χάρις Αλεξίου και πολλοί άλλοι.
 Tell us your top books, movies, songs/musical groups and web sites.
I love Paulo Coelho and all his books. I also like Lilli Zografou. A book I loved reading is "Vammena kokkina mallia". The list of  my favorite books is huge.
In music, I like "entechno". I have many favorite singers but on the top of that list are Pantelis Thalassinos, Alkinoos Ioannidis, Dimitra Galani, Charis Alexiou and others.

Σε δέκα χρόνια από τώρα…
Εύχομαι να έχουν υγεία όλοι οι αγαπημένοι μου και εγώ, και πολύ πολύ δημιουργία.  Θέλω το etsy shop μου να πετύχει, και να αρχίσω να διδάσκω στο εξωτερικό.
 In ten years from now…
I wish health to people that are closest to me and to myself, and a lot of creativity. I want my etsy shop to be successful and to start teaching abroad. 

Find Meropi here: MeropisArtJewelrywebsite, facebook < 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...